Alla vi som gillar Maria

fredag 21 december 2012

Julstämning på video

De senaste dagarna har jag ju skrutit en hel del med mina barn och jag tänkte faktisk fortsätta lite till.
Som vanligt spelade Pontus på skolavslutningen i dag och som vanligt var jag på plats för att föreviga tillfället.
Och som vanligt delar jag ju det mesta med er så här kommer lite julstämning i form av min son.






För övrigt ska jag försöka att inte noja ihop mellan 20-24. Då är Julia och hennes bästis är på stort disco med ca 600 andra ungdomar mellan 12-15 år. Eftersom jag har i ganska färskt minne hur det var att gå på disco när jag var i den åldern är jag lugn som en filbunke. N O T. Att discot sen anordnas av något som kallas Crazy Club gör mig inte direkt lugnare.......

7 kommentarer:

  1. Var inte sonen intresserad av att gå på discot? :)

    SvaraRadera
  2. Man ska vara stolt och skryta över sina barn <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. Crazy disco skulle sitta bra, eller vad? ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag säger som min mormor "barn och barnbarn har man för att skryta om"

    SvaraRadera
  5. Så fint han spelar din son! Man blir alltid poppis när man kan hantera ett eller kanske tom flera instrument.....tyvärr kan jag inte spela något.
    Ska läsa lite i din andra blogg.....//M

    SvaraRadera
  6. Duktig kille du har. Själv får jag blackout är jag spelar inför andra.
    Oroa dig inte för discot, det blir nog bra.
    Ha en lugn helg!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  7. Ordet skryt är så negativt. Stolt låter bättre. Självklart ska du vara stolt över dina barn utan att behöva be om ursäkt.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...