Alla vi som gillar Maria

fredag 21 december 2012

Försenad fräckis

Ni som läser min andra blogg vet att jag har dragits med flimmer sen i onsdags så i morse hade jag fullt sjå med att ta mig till kyrkan för att gå på barnens julavslutning. Att hinna blogga innan jag åkte fanns inte på kartan.
Eftersom det snart är jul försökte jag komma på någon bra julinspirerad fräckis men orken tryter i dag. Ni får därför hålla till godo med två bilder som jag hittade på nätet och som var ganska roliga.
Vill du hemskt gärna läsa en fräckis kan du trycka HÄR för att läsa förra årets julfräckis!



Ha den allra bästa fredagen mina vänner. Jag återkommer framåt kvällen om jag piggnar till!

2 kommentarer:

  1. Du kan få en julfräckis av mej:
    - Varför har Jultomten inte några barn?
    - Därför att han kommer bara en gång om året, och när han gör det kommer han i skorstenen.
    Ha en God Jul och var rädd om dej!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt!!! Låt familjen sköta julkaoset. Kramar

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...