Alla vi som gillar Maria

onsdag 12 september 2012

Visst var det Madonna

som jag sökte idag och allra snabbast att gissa var Camillos! Här kommer din cyberapplåd  ------->!

Någon annan vinnare blev det inte idag men ni börjar närma er! Det vore ju konstigt annars.....

Något annat som är konstigt är att varje gång jag har hjärtflimmer får jag en oemotståndlig lust att tröstäta. Framför allt godis.

Så nu ligger jag här och försöker resonera som Nalle Puh. Ni som kan er Nalle Puh vet ju att ett av hans underbara ordspråk lyder:

Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre.

Vi får se om jag lyckas vara som Nalle Puh eller inte......

7 kommentarer:

  1. Nalle Puh har sagt många gulliga kluriga saker :)
    Ibland måste man få trösta sig med något gott!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Nalle Puh är nog den smartaste björn som finns... ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Glömde säga... jag gjorde Hermanssons festlåda idag. Jag uppskattar dina matsedlar. Tycker det blir liiite roligare (gillar inte att laga vardagsmat, å inte handla heller)att handla och laga mat :)
    Kramen igen!

    SvaraRadera
  4. Han är väl för klok den där Nalle Puh. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag kan bara instämma med övriga - mycket klokt har sagts av allas vår Puh-björn!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...