Alla vi som gillar Maria

onsdag 12 september 2012

Gissa kändisen




Vem söker jag idag??


  • Denna artist som haft ungefär 1 miljon hitlåtar (typ) började sin musikkarriär som trummis
  • Hen är livrädd för åska
  • Hen är även en framgångsrik skådis

Det var ingen som lyckades bli kommentar nr 5000 igår. 
Jag ska ge er en liten ledtråd.
Ni är i skrivande stund 9 kommentarer närmare än vad ni var igår ;-)

Så har någon riktig tur idag så blir det kanske både cyberapplåd och ett hemligt pris!

Lycka till!

9 kommentarer:

  1. Madonna säger jag också!! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Asså, jag är så tråkig så jag säger samma!

    SvaraRadera
  3. Ja, det måste ju vara Madonna. :)

    SvaraRadera
  4. Tyvärr ser jag inget foto, för det antar jag du har lagt ut?. Kan inte fatta varför jag sååååååå ofta inte ser upplagda foto i andras bloggar men jag får leva med det om inte någon av er har något tips.
    Modern musik är jag superdålig på så jag kan inte ens gissa. Trummis? HEN? Men jag brukar ha tur i tävlingar så kanske även denna gång. //M

    SvaraRadera
  5. Dessa tävlingar är alldeles för svåra för mig. Jag kisar jättemycket för att kunna se något men jag tror att Christina kan vara rätt ute.

    SvaraRadera
  6. Jag gissar inte men skickar en varm kram i alla fall!!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...