Alla vi som gillar Maria

söndag 12 augusti 2012

Fel fel fel fel....

Tyvärr hade jag vänt på siffrorna och trodde att loppisen var den 13:e kl 12. Och ja, jag trodde att det var den 13:e idag. Man har lite dålig koll på sånt när man bara går hemma och dräller.

Det är en väldigt välbesökt loppis så vi körde hemifrån redan 11.30 för att slippa den värsta rusningen. Vi blev jätteförvånade att det inte var någon kö. Men när vi såg att loppisen började kl 13 den 12:e så förstod vi varför.......

Vi gjorde av med vars 20 kronor. Joakim köpte en snöskyffel och jag köpte tre böcker.

Jag tycker att jag fick bäst saker med mig hem.




Nån som läst dem??

Ingen av er har gissat rätt på ordet i förra inlägget. När mina barn pratade om bojsan så menade de en sån här:

                                                  


Nu ska jag göra en djupdykning i frysen så att jag kan utfodra våra fikagäster som kommer om en halvtimme.

Ha det bäst!!

2 kommentarer:

  1. Nu har du dina timmar hemma räddade. Kram

    SvaraRadera
  2. Roslund/Hellström har jag läst och jag tycker alla bcker jag har läst av dom har varit jättebra. "Flickan under gatan" är inget undantag!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...