Alla vi som gillar Maria

söndag 12 augusti 2012

Jag gör väl ett nytt försök då....

Den där egentiden igår ersattes av mor och dottertid tillsammans med Julia.
Vi shoppade loss lite smink till henne på Cosmetic. Så att jag får ha mitt ifred.
Vi åt lunch på SubWay. Premiär för både henne och mig faktiskt. Inget jag känner att jag måste göra om i det närmaste. Såna mackor kan jag göra själv här hemma. Betydligt billigare.


Men idag ska jag åka på loppis och strosa en runda.
Fast jag tror att Joakim vill följa med. Och det går bra det oxå.
Egentid kommer jag att få så att det räcker och blir över nästa vecka igen när barnen börjar skolan.

Och ni som gissade på att smutt betyder litet utrymme igår gissade helt rätt.
Bara för att ni var så duktiga så ska ni få gissa på ett till.

Bojsa - ett ord mina tvillingar använde när de var små. Vad menade de??
Ni kan få en ledtråd. Det är ett klädesplagg.

Ha det bäst!!

6 kommentarer:

  1. Kan det vara byxa/byxor? Jag vet att som liten i Simrishamn kallade jag byxor för "bojsor".. haha!

    SvaraRadera
  2. Som "gammal Österlenare" gissar jag med på byxor.

    SvaraRadera
  3. Japp. Instämmer med de andra, som Skåning man är!

    SvaraRadera
  4. Som sagt, jag pratar inte skånska. Men gissar som de andra här på byxor. ;)

    SvaraRadera
  5. Jag vet, jag vet men jag ska inte avslöja det ännu. Fast idag skrev du inte att jag inte fick gissa. Jag kan dock berätta att mina barn har ärvt flera stycken av dina barn.

    SvaraRadera
  6. Loppisrundor sitter alltid bra både med och utan sällskap :)
    Ha en fin dag, kram Milla.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...