Alla vi som gillar Maria

måndag 13 augusti 2012

Maria dissar och hissar

Orkade inte stiga upp tidigt i morse så nu kommer jag att få sitta en evighet på provtagningen och vänta på att det ska bli min tur. Hoppas hoppas hoppas att värdet har börjat röra på sig idag.

Idag vill jag dissa personer som tar det sista pappret på toarullen utan att sätta dit en ny rulle. Inga namn nämnda......

Jag vill hissa spontanbesök. Jag tror inte att jag behöver säga mer. Jag älskar spontanbesök!!

Nu sticker jag så nu kan ni börja hålla tummarna!!

Ha det bäst!


6 kommentarer:

  1. Hoppas det är inte är för lång kö. jag är precis hemkommen från lab och det var väldigt få som väntade för en gångs skull. Man skulle ha nåt slags alarm på toarullen som gick igång när sista biten togs. Då kanske ingen hade glömt att sätta dit en ny.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna och kramar dig i tanken.

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna! Betr toarullar så köper jag alltid storpack och har en stapel av rullar i ett hörn på toa , alltså ingen separat hållare och därför är det inga problem....men är man borta hos någon/offentlig toa ja då blir man inte glad! //M

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått nudå?? Väntar på uppdatering här ju...

    SvaraRadera
  5. Nej fy för spontanbesök när man har håret på ända och ögonlocken vid knävecken ;-) Och BLAPPLA var det ju! BORSTA TÄNDERNA :-) Blappblappblapp låter det ju ;-) Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...