Alla vi som gillar Maria

onsdag 29 februari 2012

Öppet brev till fyrasekundersmannen

Du som hamnade på min blogg igår genom att googla "slipp komma för fort" - jag är ledsen.

Jag är ledsen för att du troligtvis inte blev hjälpt av att läsa med hur nöjd jag är med att det går fort för min sambo. (Om någon annan läser detta brev och inte är bekant med min kära sambos egenskaper går det att läsa om dem om du trycker här!)

Men jag tror kanske att jag kan hjälpa dig ändå eftersom du och/eller din partner inte verkar tycka det är bra att det går fort.

Prova med att tänka på fiskrens eller på Alexander Bard.

Om du mot förmodan inte gillar det vill säga.

Då kan du prova med tubsockor eller Björn Ranelid.

Det borde hjälpa.

Annars kan du vara med i min tävling som du hittar här till höger så kommer det inte att spela någon roll. Du kommer att Feel good ändå.

 

10 kommentarer:

  1. frågan är om det inte var sj som var svaret på problemet...;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast SJ brukar väl komma för sent? Eller inte alls!

      Radera
  2. Så härligt med lite morgongymnastik för ansiktet. Mina mungipor sitter vid öronen nu. Tack för det.

    SvaraRadera
  3. Hahaha!
    Fast att tänka på Ranelid är väl inte så bra, man vill ju inte att det blir helt slakt... ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha... :)) Så det kan bli. Tack för ett leende såhär på förmiddagen, det behövde jag.

    SvaraRadera
  5. Hahahahaha! Stackarn kan få en utav mina röster! Man ställer ju upp (...för sina otillfredställda medsystrar.) ;)

    Alla dessa underbara sökord. Man slutar aldrig förvåna sig. Idag hade jag "Meekatt naken i Sälen". Herregud?! Jag jag varit i Sälen?!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Med tanke på ditt länkade inlägg så önskar jag minsann att min man också kunde komma snabbare :)
    Hoppas du får en fin kväll, kram Milla

    SvaraRadera
  7. Ha ha, vad goda råd du delar med dig av :-)))

    SvaraRadera
  8. Hahahahaha!!

    Underbar humor har du :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...