Alla vi som gillar Maria

tisdag 28 februari 2012

Utlottning av Feel-good-paket

Idag har jag minsann varit ledig och har spenderat en stor del av dagen i Blogglandia. Och så har jag fått en ny följare - välkommen hit Ellabella!

Det verkar härja en del sjukdomar i grannskapet så jag tänkte ha en liten utlottning av ett Feel-good-paket.

Innehållet är hemligt men jag kan säga så mycket som att det finns något för nästan alla sinnen.

Förra gången jag hade en utlottning så ville både kreti och pleti vara med och få en del av kakan.

Inget ont om kreti och pleti men jag vill ge mitt Feel-good-paket till någon som delar lite av min vardag med mig . Jag vill inte ge det till någon ha-galen person som jag inte har någon aning om vem det är. Och som inte har någon aning om vem jag är.

Så för att vara med i utlottningen måste du vara en följare. Med det menar jag antingen att du lägger till din lilla bild och ansluter dig eller att du följer via Bloglovin.

Är du alltså inte en följare får du åtgärda det om du vill ha chans att vinna - så är det bara.

Min tävling - mina regler.

Däremot måste du inte vara sjuk för att vara med.

För en lott kommenterar du i detta inlägget.

För två lotter kommenterar du och länkar till detta inlägget.

För att ni inte ska hinna bli  för friska så dras en vinnare söndagen den 4/3.

Lycka till!



PS Skriv om du ska ha en eller två lotter - dvs om du länkar eller ej. Kommer inte att kunna hålla reda på det annars....

27 kommentarer:

  1. eftersom jag tror att jag uppfyller kraven, men fortfarande inte lärt mig länka, så kan jag ju i alla fall kommentera lite...nu har jag gjort det :)

    SvaraRadera
  2. Jag är inte sjuk, jag bor inte i grannskapet och känner dig ju inte personligen.... Men resten av kriterierna för att kunna vara med i din utlottning, uppfyller jag!

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  3. Jag följer dig via bloglovin, men där kan man ju inte se vilka som följer en så jag vet inte hur jag ska bevisa det... :(
    Men om det går är jag gärna med!

    SvaraRadera
  4. Sv: Wieee! Jag tror jag blev följare nr 14 där. :)

    SvaraRadera
  5. Jag följer din blogg sedan länge ;) och är dessutom sjuk ;(
    Klart jag vill vara med!

    SvaraRadera
  6. Hej, har varit förkyld och snoret hänger kvar sådär lite efterhängset. Gills det? Annars så är jag ju lite smått sjuk i huvvet så det kanske räknas? =)
    Och följt dig har jag gjort länge...Okej, jag länkar också då för "feel goood" det vill man ju!

    SvaraRadera
  7. Visst följer jag dig och ett feelgood-paket är precis vad jag tror mig behöva just nu. Bara för din upplysning, även om det inte ingick i tävlingsreglerna, så var jag magsjuk i förra veckan och efter det smög sig en otäck snuva på mig!

    SvaraRadera
  8. Hurra! Jag uppfyller kravet. Ger det extrapoäng ifall man är lite snuvig? Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Maria! Jag lovar att jag är en följare (varje dag) men lite sämre på att kommentera, så jag passar på idag!! Tack för trevlig läsning varje frukost (sådär runt 6.15 på vardagarna)Kram

    SvaraRadera
  10. Tack för det!! Tyckte du hade en trevlig sida som man blev glad av. =) Mer sjuk än vanligt är jag inte, så jag hoppar lotterna. Kul idé dock. ;)

    SvaraRadera
  11. Kommenterar, håller tummar men har ingenstans att länka. En lott asså.

    SvaraRadera
  12. Wohooo! Elton lillfis tipsade om en tävling och jag kastar mig såklart in, haha. Anmäler mig därmed till min första bloggtävling! ;) Jag har lagt till dig på bloglovin! (Följde ju redan dig men inte klickat i mig där - dumma jag!) Länkat till din blogg på min sida med så att fler hittar in till din lilla värld! ;)

    Sjuk är jag i och för sig inte...skulle vara det faktum att jag är en trött småbarnsmamma...på gränsen till ett psykbryt då? Hahaha

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Låter jättemysigt med Feelgood....men jag vet ärligen inte om jag är följare för jag hittar ju inte din "följlista"?
    Bloglovin ja, men jag kan det så dåligt..så jag minns inte och ser inte heller om jag har klickat i där!?!?

    jag följer dej...men inifrån min blogglista..men förstår om det inte gills. Kanske du kan kolla om jag "följer dej"?

    Hoppas i alla fall att det kommer till någon som behöver det!
    Kram påre!
    Moj

    SvaraRadera
  14. Wow, spännande!! Länka...ja, då måste jag klia mig i huvudet och tänka skarpt, och det är på tooook för sent på dygnet för det! Kanske imorgon, men jag är så nöjd med en lott. Men jag vill ha den med vinst! ;D

    SvaraRadera
  15. Ett feelgoodpaket låter alldeles perfekt just nu, när halva familjen ligger däckad så behövs allt som kan muntra upp! Och följare, det är jag ju!

    Sedan kommer vi till det där med länkningen.... Jag ska göra ett försök men med tanke på att jag har försökt kommentera här hos dig sedan i går... Hör av mig igen om jag lyckas! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  16. Ett sådan paket vill jag ha!! Så nu kommenterar jag (uppenbart) och i nästa inlägg länkar jag (kommer uppenbara sig)!!
    Och följare är jag ju sedan förut:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och nu har jag länkat!!!!
      http://hrifrnochvidare.blogspot.com/2012/03/att-vakna-till-vapensmatter-och.html

      Radera
  17. Hej!
    Följer din blogg varje dag.. är så kul och underhållande!
    Ett sånt pkt skulle jag behöva ge min dotter som är förkyld igen. Hon drabbas hela vintern av hosta och halsont. Vet att hon skulle bli sååå glad!
    ska försöka gör mig till en följare,,,,

    SvaraRadera
  18. Jippi, jag lyckade länka också! Det tog sin lilla tid men nu är det gjort!

    Kram

    SvaraRadera
  19. Jag följer dig som en liten ruta med en kossa i. Jag tävlar med en lott för jag orkar inte länka nu. Jag vill vinna ett paket till min Sambo för han har klagat på trötthet och dåligt mående sedan han kom hem ikväll.

    SvaraRadera
  20. Åh, jag är med me två lotter, ÄLSKAR hemliga paket :-)

    SvaraRadera
  21. Klart jag följer dig - jag gillar dina härliga och intressanta inlägg. Både humor och djupa funderingar om livet - bra mix.

    Och gudarna ska veta att jag är i desperat behov av ett feel-good-paket sedan min älskade bror omkom i söndags... Länka orkar jag inte, men en lott är mer än ingen. Kram!

    SvaraRadera
  22. Jag ÄR följare, även om jag varit skitdålig på att kika in hos er fantastiska bloggare. Jag har nu fått lite mer energi, nu hoppas jag att jag orkar! :) Puss i pannan. Det där kan du ta som smör. Det var smör. Jag behöver inte vinna feelgoodpaketet, för jag har redan vunnit högsta vinsten, bästa vinsten, men i alla fall. :D Kram!!
    P.s: Du kan läsa hos mig vad min vinst var!
    P.s: 2
    Jag tycker att detta inlägg ska ge en extralott till Lippe, för hon är världens bästa abassadör för oss halta och lytta. Men du gör som du vill. Jaaa, jag vet att jag svamlar! :D Ge lippe tre lotter nu va? KRAM!

    SvaraRadera
  23. Jag faller nog också under kategorin sjuk fast jag blev utförsäkrad vid årsskiftet. Har gjort goda gärningar i veckan och hittat ett nytt hem till en hemlös katt. Fast jag håller med Fru Gårman: Lippe kan därför få min lott ifall det är möjligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!!! Att du gör så gör att jag redan känner mig som en vinnare :) Att du dessutom engagerar dig i hemlösa katter gör mig ännu mera glad!
      Ska försöka hitta in till dig ;)

      Radera
    2. Hej Lippe!
      Vad du är gullig! Jag har ingen egen blogg dessvärre (skulle bara drabbas av skrivkramp) men figurerar runt på många bloggar, även din. Kan dock vara lite dålig på att kommentera. Ha det gott och var rädd om dig!

      Radera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...