Alla vi som gillar Maria

söndag 28 augusti 2011

...och jag är som vanligt kärringen mot strömmen!

Jag har hört att många problem i relationer bottnar i att kvinnan lider av att det går för snabbt för mannen.

Jag vill bara tala om att jag och min sambo inte har några sådana bekymmer.

Jag har inga som helst problem med att det går snabbt för honom.


VÄLDIGT snabbt!!




Faktum är att han måste vara en av de snabbaste stenläggarna som finns!!



Nu åker denna färskvaran till jobb för att göra kvällsshopparnas tillvaro lite ljusare!!

Kram på er alla godingar där ute. Tag tillvara på dagen - med eller utan snabbisar!!

4 kommentarer:

  1. Snyggt blir det fast det går snabbt! :)

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt! Duktig karl du har :)

    SvaraRadera
  3. Han måste ju jobba supersnabbt, han har ju inte ens fastnat på fotot. Fint blir det iallafall. Tids nog.

    SvaraRadera
  4. Fru Gårman: Visst blir det!

    Tant Björn: Visst är han!

    Gina: Visst gör han!
    Hittade förresten ballongerna på det mest osannolika stället av alla - i en godisburk i skafferiet... Jag behöver väl inte förklara HUR jag hittade dem frågan är snarare VARFÖR i hela friden jag lagt dem där?? :D

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...