Alla vi som gillar Maria

fredag 16 december 2011

Ni var inne lite på rätt spår....

men ingen av de begåvade gissningarna var helt rätt.


Nationaliteten är nämligen rysk!



Bara för att det är fredag så betyder det ju inte att jag måste vara snuskig!!

Men bara för att det är fredag och för att det är en helt j***a fantastisk känsla att må bra igen så ska jag starta med fredagsmyset lite tidigare än vanligt...

Typ nu!

Ha en underbar fredag alla ni fina så hörs vi imorgon!

Eller kanske senare idag - man vet aldrig....

Kram

6 kommentarer:

  1. Haha, tänkte väl att det var nåt lurt med det hela. ;)

    SvaraRadera
  2. Att det var en korv hade jag aldrig gissat. Min gissning lutade mot en flaska eller nåt. Kul! Ha en skön fredagkväll

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du njuter ordentligt av fredagen nu! Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hahaha!
    Jag hade tänkt rösta brasiliansk!

    SvaraRadera
  5. Åh, jag hade helt klart gissat på att det var en bit av mitt lår i nätstrumpbyxor!

    SvaraRadera
  6. Haha, du är rolig du :)
    Hoppas tillfrisknandet fortsätter och att du får en fin-fin helg!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...