Alla vi som gillar Maria

måndag 19 december 2011

Mycket saker blir det....

Idag har jag
  • slagit in resten av julklapparna
  • sorterat all tvätt
  • gått på långpromenad i skogen
  • städat kaninburarna
  • lagat kvällsmat så att sambon slipper stressa ihjäl sig ikväll för att hinna till dotterns träning
  • satt in typ 100 kort i dotterns fotoalbum
  • tittat på tre avsnitt av Sex and the City på min långlunch
  • och säkerligen massa saker till som jag gjort utan att tänka på det....
Nu ska jag gå på en snabbpromenad i Blogglandia och sen ska jag köra till jobbet där jag faktiskt ska passa på att köpa de sista julklapparna!

Jag kanske ska vara sjuk lite oftare - jag får ju väldigt mycket gjort dagarna som följer......


5 kommentarer:

  1. Vad mycket bra grejer! Om man är såpass frisk som sjuk är det ju asskönt, jag kan inte ens ta mig till köket för att äta! Nåväl, bantning kanske inte kan skada... ;)

    Ps. 100 böcker på ett år är rätt stressigt, har hela 6 kvar! Nu gäller det att jag koncentrerar mig på de tunnaste jag har... ;)

    SvaraRadera
  2. Blir alldeles slut bara av att läsa detta, så nu måste jag nog vila ett tag...;)

    SvaraRadera
  3. Herrejösses vad du var effektiv! :)
    Jag blir också slut bara av att läsa om det. Ska vila lite nu. ;)

    SvaraRadera
  4. Vad effektiv du varit idag då :-)

    SvaraRadera
  5. Det skadar nog inte att vara hemma o vara sjuk ibland. Batterierna laddas upp lite grand.

    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...