Alla vi som gillar Maria

onsdag 14 december 2011

Mina barn ÄR duktiga.....

....om nu någon lyckades få den uppfattningen att jag inte tyckte det i förra inlägget.

Som så många gånger annars när jag skriver rubrik till mina inlägg så tycker jag att det är självklart att alla fattar vad jag menar men såhär i efterhand var det kanske inte så solklart denna gången. Heller.

Nån gång när jag mår bättre (förhoppningsvis snart) kanske det kommer ett inlägg fyllt med alla deras små egenskaper som gör dem till det bästa jag har men tillsvidare för ni nöja er med att de faktiskt bäddar sina sängar varje morgon!

Nu kommer sambon hem och hämtar mig om 5 minuter. Jag ska till läkaren och få reda på vad det är för fel på mig.

Återkommer med rapport.....

4 kommentarer:

  1. Det är klart att dina bara är duktiga! Det var videon jag reagerade på. Har svårt för sådana där disciplinerade barn.

    SvaraRadera
  2. Läste ikapp och för mig var rubriken solklar.Tänk om alla såg "glimten" man har i ögonen då man skriver :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Givetvis är dina unga duktiga. Mina med. När de gör som jag säger. Nä förresten. Då är de ju lydiga. Äsch, jag fattar vad du menar! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag är ärligt talat imponerad över att dom bäddar sängarna varje dag. Det gör inte jag. ;)

    Men jag tänker att det blir mindre kvalster om lakanen luftas mer. :P

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...