Alla vi som gillar Maria

tisdag 6 december 2011

God Jul

Jag är superdålig på att skicka julkort.

Varje år får jag dåligt samvete när det i vår postlåda dimper ner julkort från både den ena och den andra.

Fast i ärlighetens namn blir det färre och färre julkort för varje år.

Antagligen för att de tröttnat på att de aldrig får något julkort av oss.

Men i år tänkte jag att det skulle bli ändring på torpet!

Dessutom tänkte jag se till att mitt julkort blir det roligaste och mest minnesvärda julkortet.

Och det första.

Att det sen bara blir de som läser min blogg som får julkortet är ju inte mitt problem.

Och för att alla ovanstående kriterier ska bli uppfyllda är det ju lika bra att ni får det redan idag så

God Jul på er alla!!!





Ps Srolla ner så får du se tomtens snopp!!








































Men hur gammal är du egentligen??

Det finns ju ingen tomte.....

12 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA!
    God Jul! ;DD
    Gafflan (oinloggad på jobbet)

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaha!!!
    Tack för det och god jul själv!!!!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för dagens första skratt! God Jul själv!

    PS. Detta är ju i alla fall ett sätt att få massor av julhälsningar på - även om det inte är från så många man känner... ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag scrollade bara ner för att kunna kommentera...typ... ;-)
    God jul!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  5. Tack för julkortet, det är nog det enda jag får i år.
    Jag är också värdekass på att skicka och... ja... nu har folk slutat skicka till mig.

    Är du verkligen säker på att tomten inte finns?

    SvaraRadera
  6. Gömmer mig bakom skämskudden....Scrollade förstås,hehehehe!
    Vad julkort beträffar så brukar vi skicka men med åren har släkten förökat så till den milda grad att vi kan knappt hålla reda på hur många de är,tsss!
    GOD JUL till dig också *Ler*

    SvaraRadera
  7. Nehej...vad ska jag tro på nu då???

    SvaraRadera
  8. Haha! Nu blev jag inspirerad. Jag som skulle strunta i julkort i år. Kanske inte ska det då :)
    God jul till dig också!

    SvaraRadera
  9. Meh!!! Hallå!!! Jag ville ju se!!
    Hahahaha!
    God jul önskar jag dig också!

    SvaraRadera
  10. Gör som jag, skicka ett sms som tack och skriv att du sätter in en summa på (valfritt ändamål) Barncancerfonden istället för att skicka julkort.. Jag sätter in 50 kr för varje julkort jag får! :) KRAM Jennie

    SvaraRadera
  11. Scrollade ju bara för att skriva kommentar...juh!! :P

    God Jul!! :D

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...