Alla vi som gillar Maria

lördag 2 februari 2013

Tack

för all omtanke, för alla fina kommentarer och kramar. Det betyder så otroligt mycket för mig att jag förutom min familj har alla er vid min sida.
I dag har jag varit med min familj hela dagen. Jag har varit hos pappa i stort sett dygnet runt sen i tisdags och igår sa mitt hjärta ifrån. Utebliven sömn och en ständig oro för att pappa har ont har tagit hårt på mig och jag orkar helt enkelt inte mer. Jag måste ta hand om mig själv och jag vet att pappa hade varit den första att säga till mig att åka hem och vila.

Min mamma och mina systrar är hos honom och jag bara väntar på telefonsamtalet som jag vet kommer när som helst. Jag försöker sysselsätta mig, jag och Alice har pysslat lite idag, vi har varit ute på en liten promenad och nu ska vi spela kort. Sen kommer hela familjen att bänka sig i soffan för att titta på Melodifestivalen.

Återigen tack för att ni finns ♥

11 kommentarer:

  1. Kramen till dej Maria / Jeanette

    SvaraRadera
  2. Så fina inlägg!Många tankar till dig och ta vara på dig nu. Kram

    SvaraRadera
  3. Bra att du har vett att lyssna när hjärtat behöver vila. Och som du skrev så skulle far din inte vilja att du riskerade något. Dessutom är din egen familj säkert av samma åsikt. Förstår att det är jobbigt att vänta på samtalet. Kram <3

    SvaraRadera
  4. Jag tror också att din pappa hade velat att du skulle ta hand om dig själv också.

    SvaraRadera
  5. Beklagar sorgen och tänker på dig. kram

    SvaraRadera
  6. Du är en stark och modig människa!

    SvaraRadera
  7. Bra att du tar hand om dig, det är också viktigt i en sån här situation. Låt sorgen ta sin tid, så småningom orkar ni gå vidare.
    Många kramar <3

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...