Alla vi som gillar Maria

tisdag 2 januari 2018

Some kind of årskrönika....

Jag hade tänkt att göra en form av årskrönika men insåg snabbt att det skulle bli en tragisk historia så den får ni vara utan.
Istället arkiverar jag 2017 och ser fram emot 2018 som (förhoppningsvis) i alla fall inte kan bli sämre!
Jag har i alla fall en massa saker att se fram emot.

Först och främst min operation om två veckor. Inte för att jag ser fram emot den i ordets rätta bemärkelse men ni fattar??

I mars åker jag och Linda till Playa del Ingles och det ska bli underbart.

I juni åker vi till Spanien - än så länge är detaljerna kring denna resa oklara men iväg ska vi!

Och så är tanken att vi ska åka till Kroatien eftersom vi fick avboka förra årets resa på grund av mitt krånglade hjärta. Med facit i hand kunde vi åkt då det höll sig i schack just den veckan vi skulle ha rest men så fick det bli.

Mina äldsta fyller 18 och då blir det baluns!!

Jag ska äntligen ta mig till Göteborg för att gå på bokmässan. Någon som ska dit??

Jag ska såklart göra nya stolleprov men de har jag inte kommit på än.

Jag ska dricka mer vatten och bli bättre på att ge beröm och komplimanger. Och bli bättre på att ta emot dem.....


                               Bildresultat för you know all those things you've always wanted to do you should go do them

6 kommentarer:

  1. Klart 2018 kommer bli ett bättre år, Ditt bråkiga hjärta kommer bli ett lugnt å bra hjärta.
    Spännande med flera planerade utlandsresor :)
    Ha det så bäst Du kan, kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att operationen närmar sig. Ja, inte själva operationen, men att du förhoppningsvis får må bra sen!

    SvaraRadera
  3. Ser att du har för avsikt att ta igen allt du har missat 2017! Å lite därtill! Helt rätt tänkt! Tajmingen med operationen om två veckor är ju helt perfekt, då hela året ligger för dina fötter. Kör!

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en lyckad operation och två härliga utlandsresor :) Man måste ha "morötter" annars blir det för trist!
    Bokmässan har varit standard de senaste åren :) antagligen lika dant i år!

    SvaraRadera
  5. Svar: Det sa min man också;-)

    SvaraRadera
  6. Låter som 2018 kan bli ett bra år! <3

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...