Alla vi som gillar Maria

söndag 24 september 2017

Skyltsöndag vecka 38 baklänges :-)

Om jag inte vetat om det själv hade jag inte kunnat tro att jag låg på sjukan i går. När jag vaknade i morse kände jag mig väldigt pigg så jag och min man åkte på vår planerade shoppingturné till Helsingborg. Jag gjorde av med obscent mycket pengar på lite saker jag velat ha väldigt länge. Fast det var jag absolut värd. Jag ska bara ha ångest för det ikväll och sen ska jag komma över det. Försöka i alla fall. Mer om det i ett annat inlägg. Ja inte om ångesten utan om vad jag köpte. 
Tyvärr hittade jag inget att köpa i Dollar Store för då hade det ju blivit lite billigare. Fast där var gott om skyltar att fota!









I onsdags kväll tog jag en promenad upp till byn för att hämta hem dotterns moped. Då gick jag förbi en skylt som jag förmodar tillhör brukshundsklubben som ligger alldeles intill. Annars vet jag inte vem som tar rast där.


På samma promenad gick jag även förbi en fröplantage.

Och så några skyltar från Kiaby några kilometer härifrån där dottern spelade fotbollsmatch i veckan.




Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltarna :-)

3 kommentarer:

  1. Dollar Store är ju ett paradis då det gäller skyltar ;-)
    Fann ju dem jag lade upp förra veckan på Dollar i Lycksele :)

    Skönt Du mår oförskämt bra, det är Du verkligen värd <3

    SvaraRadera
  2. (Tröst-)shopping är den bästa shoppingen och den var du sååååå himla värd! Är glad för din skull, för det du köpte var säkert nå't du verkligen ville ha men inte behövde;-) BRA där, MYCKET BRA till och med.

    Dollar Store verkar vara en guldgruva för skyltar. Har aldrig varit i den enda som finns i stor-Stockholm. 50 kilometer att åka liksom... Så tack för att du visar upp vad som finns där.

    Å såååå fina irl-skyltar du har hittat! De flesta av dom visar upp en blå himmel, och den tackar jag extra för:-)

    Tusen tack för toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...