Alla vi som gillar Maria

söndag 13 augusti 2017

Även semestervecka nr 2 presenteras med hjälp av skyltar :-)

Så här halvvägs genom semestern känner jag hur jag börjar varva ner så nästa vecka kan jag kanske rent utav NJUTA av att vara ledig. Nu försöker jag mest fylla dagarna med saker att göra.....

Måndagsskyltar från vår vandring på Söderåsen:





Tisdagsskylt från min kiropraktor:


Onsdagsskylt från svärisarnas bostadsområde:



Torsdagsskyltar från Jamboreen:






Fredagsskylt från mitt poolparty:


Ja jag skyltar med att vi har en pool alltså ;-)

Lördagsskylt från kräftskivan hos Thomas och Karin:


Jag fick ett mus-kelknutteglas som jag fyllde med alkoholfritt hela kvällen.

Och sist men inte minst dagens bild - mina loppisfynd! Jag var på jakt efter 3 specifika böcker - jag hittade två av dem - och några till ;-)



Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltarna!

3 kommentarer:

  1. Verkligen bra bokfynd Du gjort, Rymmaren & Blodläge har jag läst, har för mig att jag gillade dem båda :)
    Dean Koontz känner jag inte till.
    Några Femtio nyanser har jag icke läst ;-)
    El James är ingen författare jag har läst.

    SvaraRadera
  2. Så himla kul att du också dokumenterar din andra semestervecka med skyltar:-) En toppen ide, och det är du som uppfunnit iden:-)
    Gillar alla skyltar skarpt, tycker om den tuffa Bo Klok skylten och din pool såklart:-)
    Tusen tack för en härligt varierad skyltkavalkad och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Kul med bokfyndet. Bra skyltar också. Njut av din ledighet, vi börjar idag... Jobba alltså...

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...