Alla vi som gillar Maria

måndag 27 mars 2017

Tacksamma måndag ♥

Det är Evas braiga idé att skriva tacksamhetslista ♥


  • reflexväst
  • high fives
  • planer på nytt stolleprov (möjligt att det får flyttas fram pga operation)
  • att jag är en bra vän ♥
  • Kalle Wahlström 
  • att jag hade övervakare när jag fick flimmer i tisdags 
  • second hand
  • snabb och effektiv sjukvårdspersonal
  • förtroliga samtal ♥
  • feelgoodfilmer
  • omtänksam chef
  • min blogg och allt som hör därtill
  • en fantastisk utflykt med häst och vagn
  • blå himmel
  • årets första grillning
  • tandstickor
  • rent vatten i kranen
  • picknick på bryggan med Alice ♥
  • podcasts
  • syskonkärlek
  • meloner
Från min och Alice picknick på bryggan ♥

4 kommentarer:

  1. Så många bra saker! Hoppas du mår bättre igen och att du kunnat njuta av helgen!

    SvaraRadera
  2. Skönt att kunna känna att man är en bra vän :)
    Stolleprov :) De ser jag fram emot att höra om!

    SvaraRadera
  3. Det var en ovanligt lång lista tycker jag. Men så skönt att läsa att du hittar så många positiva saker ändå med tanke på "rådande omständigheter". Önskade att alla skulle kunna vara lika positiv som du!

    SvaraRadera
  4. Picknick på bryggan låter härligt!
    Glad också att vården fungerar, och att du skriver öm det. Allt för ofta hörs andra röster.
    Kram Karin

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...