Alla vi som gillar Maria

tisdag 28 mars 2017

Ett FRUKTansvärt inlägg :-)

Min fina vän Susanne har en fotoutmaning med ett nytt tema varje vecka och såklart vill jag vara med och visa lite bilder. Hela datorn är ju full med bilder så det kommer säkert att gå bra att hitta någon som passar alla de finurliga ord som Susanne har kommit på. Veckans ord är

    ❦  FRUKT ❦

Jag älskar frukt och har alltid ett välfyllt fruktfat här hemma. 




Ett helt bord med godsaker från vår Turkietresa för några år sedan.




                                  De vackra melonkonstverken är oxå från vår Turkietresa.



PS Jag pratade med min hjärtläkare igår och han har lovat att göra sitt bästa för att jag ska få narkos vid min kommande operation. Han har skickat en akutremiss och hoppas att jag kommer att få tid till operation inom en månad. Det hoppas jag med. Först och främst för att jag vill ha det gjort så fort som möjligt för att slippa all oro jag har i kroppen men även för att vi har en semesterresa bokad i mitten av juni och då vill jag gärna vara så pigg som det bara går....

13 kommentarer:

  1. Håller alla tummar å tår å hoppas Du får operation så snart som möjligt liksom att det blir under narkos.

    FRUKTansvärt så fruktigt det var hos Dig idag :)

    SvaraRadera
  2. Läcker melonkonst!Vilka konstverk! Frukt är både gott och nyttigt och numera finns ju ett stort utbud.
    Håller tummarna så att din operation blir av i god tid innan din resa och att du får narkos! Önskar dig allt gott!

    SvaraRadera
  3. Skulle säga att det var mera ett fruktigt än ett fruktansvärt inlägg faktiskt. Melonkonstverken är fantastiska, betydligt roligare att titta på än att äta (gillar inte melon).

    Jag håller alla tummar och tår att du snabbt får din operation avklarad, så att du kan lägga hjärtbesvären till handlingarna. Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka häftiga konstverk! Hoppas allt löser sig till det bästa för dig.

    SvaraRadera
  5. Ingen C-vitaminbrist här, fina bilder.

    SvaraRadera
  6. Underbart inlägg; om frukt och fruktan!
    Här sitter jag och håller tummarna för dig och frukten och fruktan!
    Du är som en gul och härlig c-vitamin!
    All lycka till!!

    SvaraRadera
  7. Skojigt med ett FRUKTansvärt roligt o annorlunda inlägg :-)
    Visst var det frukter i skålen, om man vill se det så utan att känna FRUKTan...
    Säger som många andra här - härligt!

    SvaraRadera
  8. Lycka till FRUKTansvärt mycket med operationen.
    Ett fint inlägg om frukt tackar jag för.

    SvaraRadera
  9. Fina bilder och riktiga konstverk!
    Håller tummarna för dig vid op.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  10. Härliga frukter!!!!! Håller tummarna för att du kommer in så fort som möjligt!

    SvaraRadera
  11. Hoppas att allt går bra med din operation och att det ordnar sig med narkos. Fantastiskt fruktfat du visar! Såg också sådana fantastiska konstverk under vår resa till Kroatien i höstas. Hur gör dom?
    Ingrid

    SvaraRadera
  12. Flotte fruktfat,
    og fantastiske kunstverk.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...