Alla vi som gillar Maria

onsdag 20 april 2016

Rätt svar på Guess What #16 uppblandat med lite allvar och lite trams ;-)

De flesta av er har gissat mer eller mindre rätt och allra snabbast var Linda som får tre välförtjänta poäng! Jag kommer att uppdatera poänglistan under kvällen.

Visst var det min håruppsättning som visades på bilden!!




Förutom att jag funderade på några kluriga frågor i förmiddags så har jag funderat på en del annat under dagen. Det kan du läsa mer om när du trycker HÄR!

Nu ska jag gå ut på en skogspromenad! Min läkare vill att jag ska försöka gå på lite långsamma promenader någon gång då och då istället för att bara ånga på alltid och jag har kommit på det optimala sättet att se till att jag strosar istället för powerwalkar. Jag går utan behå!! ;-)

3 kommentarer:

  1. Då får jag nog åtminstone en halv poäng här;-)

    Klickade på länken och läste ditt inlägg om att stanna upp. Jo, du verkar vara på god väg. Själv kan jag bara konstatera att jag aldrig haft en sådan "press" på mig. Men det är ju hur lätt som helst för mig att säga. Jag menar jag har inga barn och har aldrig behövt planera saker som man är så illa tvungen att göra när man har barn och heltidsjobb.

    SvaraRadera
  2. Hyfsat rätt i alla fall får jag väl säga...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Missade GW denna vecka... Så fyndigt av dig, ja utan BH kan man ju liksom inte bara ånga på. Och i skogen kan det vara både lättare och skönare att gå sakta än på en väg. Ett annat bra tips är att ta kameran med dig, stanna lite här och där och fota :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...