Alla vi som gillar Maria

onsdag 27 april 2016

Jag borde få sjukt snygga axelmuskler snart!!

Igår kväll var vi på det stora möbelvaruhuset och la ett mindre lands BNP på dotterns blivande nästanvuxenrum. Men OJ vad fint det kommer att bli. Nu gäller det bara att hon antingen bor hemma tills hon är 26 (minst) eller att hon tar hela möblemanget med sig när hon flyttar hemifrån så att vi får valuta för pengarna.
Inget av alternativen känns dock vidare troliga....

Jag har av någon anledning haft mina axlar uppe vid öronen den senaste tiden och det kändes hos massören igår. Efter massagen fick jag huvudvärk de luxe som ligger lite och gnager fortfarande men det är OK eftersom jag vet att det är ett bevis på att en massa spänningar släppte. Jag släpper ner axlarna ett hack varje gång jag tänker på det men det tar inte många minuter förrän de är tillbaka vid örsnibbarna. Jag ska strax åka till gymet och lyfta lite skrot och se om det hjälper. Träning är min medicin mot allt!! Jag tänker att om jag lyfter jättetungt så orkar jag inte hålla axlarna vid öronen resten av dagen och kvällen. Som ska tillbringas på jobb.

Och just därför kommer ett tidsinställt inlägg med det rätta svaret på Guess What klockan 17 så till dess är det fritt fram att gissa!!

2 kommentarer:

  1. Det är konstigt med de där axlarna. De verkar trivas uppe vid öronen?

    SvaraRadera
  2. Du är inte ensam, det är SÅ lätt att dra upp de där axlarna, i stället för att slappna av.
    Jag väntar på kl 17 då. Kram ♥

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...