Alla vi som gillar Maria

tisdag 5 april 2016

Inga rätta svar än så länge

på min Guess What och bara för att jag är så himla snäll ska ni får höra en ledtråd.
Det är något jag använder varje dag och jag tror att de flesta av er har såna fast antagligen inte likadana som mina.

I morgon ska jag åka tåget till Malmö med Julia. Hon ska till en käkkirurg som ska ta en titt på hennes käkar som hon har väldigt ont i. Om tid och ork finnes efteråt blir det lunch och eventuellt lite shopping på Triangeln.
Om jag känner min dotter rätt kommer hon att lyssna på musik hela tågresan så då får jag lite tid över att titta in till er!!

Stor kram till dig som tittar förbi ikväll ♥

4 kommentarer:

  1. Käkkirurgstrasselblaj är inget kul. Men det är ju bra att de finns.
    Sen det där att umgås med sina barn nuförtiden. Det inkluderar hörlurar på nåt sätt.

    SvaraRadera
  2. Det var en lång resa för att åtgärda Julias käkar. Finns det inte hjälp i 08? Uppenbarligen inte... Suck säger jag bara.

    Vad gäller GWn trodde jag i min enfald att jag prickat rätt, men icke...

    Å det enda jag använder dagligen är Lypsil, tandpetare och - ja, det var frågan...

    En nyckelknipa kanske. Nej, jag ger mig...

    Hoppas att ni har lite kul i Malmö. Där finns väl Emporio shopping centrum som alla lovordar också, men det kanske bli väl dyrt;-)

    SvaraRadera
  3. Halloj. Har nog alldrig besökt din blogg. Men nu är jag här. Ska kika lite runt här. För övrigt så får du Ha en härlig dag.

    Kramiz.

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får tid och ork över! Lunch är aldrig fel!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...