Alla vi som gillar Maria

torsdag 7 april 2016

Igår och idag


  • Vi gick tydligen in bakvägen på Tandvårdshögskolan igår men blev lotsad till sida av huset av två unga manliga studenter. Jag och dottern kan nu skryta med att vi varit på ställen på Malmös Tandvårdshögskola som är gömda från allmänheten ;-)
  • Vi fick träffa en fantastiskt trevlig professor i käkfysiologi och jag är övertygad om att hon kan hjälpa dottern 
  • Efter knappa två timmars undersökningar var vi värda en mysig lunch på Triangeln. Jag på tu man hand med dottern. Händer typ aldrig.


  • I dag jobbade jag öppning för första gången i år. Jag har ju lagt mina sista semesterdagar på just denna torsdagen varannan vecka men nu är de slut. Jag och tidiga morgnar är inte bästa vänner men det gick över förväntan att kliva ur sängen i morse.
  • Det bästa att jobba öppning är att jag kan åka med min man till jobbet och således gå hem. Och nu är jag trött.
  • Jag har skrivit ett inlägg på min andra blogg som ni kan läsa om ni trycker HÄR!
Och NU ska jag titta in till er ♥

5 kommentarer:

  1. Så skönt att det finns hopp om att dottern kan få hjälp. Det är verkligen A och O att komma till rätt läkare/tandläkare.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter då härligt! Hoppas det funkar nu, man vill sina barns allra bästa ♥
    Varm kram ♥

    SvaraRadera
  3. Låter bra! Både hjälpen till dottern (vad är hennes tandproblem?) och lunchen.

    Å allt roligt tar slut någon gång. Bara jobba ihop till en andra omgång av lediga dagar då;-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas hjälpen finns där!

    SvaraRadera
  5. Visst är det mysigt med utflykt på tu man hand med ett barn... Kram J

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...