Alla vi som gillar Maria

fredag 4 mars 2016

Om jag får bestämma vill säga.....

Idag har jag pratat med min läkare och han vill att jag ska komma in på måndag och lämna lite fler prover. Han vill bland annat kolla mina kortisolvärden. Och så nämnde han något om IBS. Jag laddade hem en app och kollade vad som var OK att äta och vad som inte var OK att äta. Jag bestämde mig ganska omgående för att jag INTE har IBS.......

Och så är tävlingen avgjord!!  Monika (som inte verkar ha någon egen blogg??) hoppades på nybörjartur och lyckades bli kommentar nr 10 000!! Skicka din adress till mig på marinils030@gmail.com så kommer det ett litet pris på posten!!

Du som inte vann denna gången - misströsta inte. Jag kan ha tävling igen när det börjar närma sig 15 000. Om inte alls så länge då alltså ;-)

4 kommentarer:

  1. Det är bra att han vill kolla dig!

    SvaraRadera
  2. Bra med läkarkoll! Mindre bra med appar eller rättare sagt med googling av åkommor. Här lärt mig att jag egentligen borde vara död efter googling av sjukdomar, trots att jag fortfarande letar info;-)

    SvaraRadera
  3. Hmm missade jag även 10000 tävling såååå trött på sjukhus :(
    Hur mår du vännen ???
    Lite mycket nu med allt :(
    Stor Kram❤️

    SvaraRadera
  4. Hoppas de finner var roten är. Tänker att det måste ta mycket energi. Här hos mig har energin pyst iväg när jag fick besked om att Blåöga blivit sämre och gjort att jag varit lite frånvarande från Blogglandia. Önskar dig en fin söndagskväll. Kramen till dig.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...