Alla vi som gillar Maria

fredag 4 mars 2016

Otack är världens lön.....

Som grädde på illamåendet och som pricken över yrseln vaknade jag med flimmer i morse och jag kan garantera att det inte är kärlek jag känner för min kropp just nu. Men det tröstar ju lite att det alltid finns någon som har det värre.....

Palle arbetar hårt på jobbet, men hinner med bowling två gånger i veckan och spelar golf varje lördag. Hans fru tycker att han jobbar för hårt, så på hans födelsedag tar hon ut honom på en lokal strippklubb för att bjuda på något extra och överraskande. Dörrvakten på klubben hälsar på Palle och säger:
- Tjenare Palle, hur e läget?
Hans fru blir lite överraskad och frågar om han varit här förut.
- Nej då, svarar Palle. Han är med i samma bowlingklubb som jag.
När de satt sig vid bordet kommer servitrisen direkt med en öl till Palle och säger:
- Du vill väl ha en Carlsberg som vanligt?
Hans fru börjar bli besvärad och frågar:
- Hur visste hon att du vill ha en Carlsberg?
- Jag känner henne lite, hon serverar ibland på golfklubben. Jag tar alltid en öl efter första nio hålen, älskling.
En strippa kommer fram till Palle, lägger armarna om honom och stryker sin kropp väldigt sexigt mot honom och säger:
- Tjena Palle! Vill du att jag kör den vanliga dansen här vid bordet?
Palles fru blir vansinnig och tar sin handväska och rusar ut från klubben. Palle följer efter och ser att hon kliver in i en taxi. Innan hon hinner slå igen dörren, smiter han in bredvid henne i taxin. Palle försöker förgäves förklara att strippan måste ha blandat ihop honom med någon annan, men hans fru tror inte ett ord på vad han säger. Hon skriker som en besatt på honom och kallar honom vid alla fula ord hon kan och några till. Taxichauffören vänder sig till Palle och säger:
- Oj, ikväll har du visst fått tag i en riktig jävla hagga...


Ha den allra bästa fredagen ♥ Det kommer antagligen inte jag att ha........

7 kommentarer:

  1. Hagga, haha. Det var ett tag sen jag hörde det ordet, hihi!
    Fredagsfräckis kan behövas i det här snöskitvädret! Så tack!
    Krya på dig, kram, Gerd ♥

    SvaraRadera
  2. Nu får det väl vara nog med krämpor för din del! Hoppas du får må bra resten av året!

    SvaraRadera

  3. Ha ha ha, kul fräckis.... :D))

    Inte lika kul med flimmer... :(

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  4. Kul fräckis ... men skrattet vill inte riktigt komma fram - lider med dig som mår så dåligt!
    Hoppas det blir bättre till helgen nu. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att läsa att du inte mår bra. Jag har förstått att du har mått dåligt ett tag men vet inte riktigt vad som felas dig. Kanske får jag svaret om jag letar längre bak i bloggen?
    Hoppas att du mår bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...