Alla vi som gillar Maria

fredag 3 juli 2015

Heta fredag!

I dag har varit en riktigt riktigt bra dag att vara ledig på!
Och i dag var det även dags att äntligen hämta hem sonen som varit på konfirmationsläger sen förra torsdagen. Klockan 10 var jag på plats bara för att inse att det var klockan 11 jag skulle hämta honom.....
Som tur var hade jag ju benen med mig så jag passade på att gå en runda i den fina omgivningen kring kursgården i Södra Hoka, Karlshamn.


Efter hemkomst har det varit sol och bad för hela slanten tillsammans med min syster och hennes två knoddar som är och hälsar på.

I kväll blir det en barnvänlig kvällsmat i form av grillad kyckling med ris och bea. Vi vuxna sköljer antagligen ner det med ett glas vin eller två.
Sen hade jag planer på att färga håret men jag kanske ska strunta i det?!?!

Eva frågar Jenny:
– Har du slutat färga håret?
– Ja, sist jag gjorde det vaknade jag mitt i natten av att min man ruskade om mej och sa:
– Det är bäst du går innan min fru kommer hem!!!

Ha en fortsatt fin fredag ♥

7 kommentarer:

  1. Jobbigt med så stora förändringar! ;)
    Förstår att det är mysigt att ha fått hem sonen! ♡
    Hoppas ni får en riktigt fin helg hela familjen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så skönt att vara fulltaliga!
      Kram

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

  3. Bara som info det är lördag, ti hi......

    Härlig kväll på dig!

    Kramen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast när jag publicerade var det fredag ;-)
      Kram

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...