Alla vi som gillar Maria

torsdag 9 april 2015

Att se in i framtiden

För knappt åtta år sen började jag på mitt nuvarande jobb på Maxi. En kväll när jag kom hem hade min son ritat en teckning till mig. Han var vid tillfället bara 6 år och hade inte riktigt koll på att jag inte stod bakom ett bord och jobbade. 


Men idag har jag faktiskt gjort det. Och många kunder fick jag oxå! Jag har stått i entrén och hjälpt kunder att ansöka om ICA-kort, ansluta sig till scanning, anmäla sig till vårt veckobrev och inte minst äta en bit choklad!
Riktigt roligt att mingla med kunderna en hel dag, lite jobbigt dock att stå still så länge. Jag som brukar gå runt 12 000 steg har nog idag bara gått några 100.... Ja 700 då alltså! 


5 kommentarer:

  1. Så fint han skrev för att bara vara 6 år! Tonåring nu alltså :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp!! Med allt vad det innebär...

      Radera
  2. Du har säkert motionerat ansiktet. Skrattat mycket. Vilken gullig lapp. Kul att du sparat den. Helgkram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrattat jättemycket!! Och teckningen är faktiskt inramad och sitter ovanför vår säng! Många gulliga lappar har det blivit genom åren, alla är sparade!

      Radera
  3. hoppas att det var glada kunder, finns inget värre än sura griniga kunder

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...