Alla vi som gillar Maria

söndag 19 oktober 2014

För sån är jag.....

I dag hade jag planerat att göra typ en miljon grejer innan jag åkte till jobbet.
Inte saker jag MÅSTE göra utan saker jag VILL göra.
Det började inte så bra eftersom jag inte vaknade förrän 9.30.
Fast med tanke på de märkliga drömmar jag haft på sistone om kompisars barn som springer runt och sätter eld på miniträd och om kompisar som planerar att mörda mig genom att stänga in mig i en lägenhet för att svälta ihjäl så tror jag att jag kanske varit lite stressad senaste tiden och verkligen behövde sova ut för en gångs skull.
I vilket fall som helst så hade jag som sagt massa grejer jag ville göra innan det var dags att överge fortet.
Men jag insåg att jag inte skulle hinna göra en bråkdel av dem vilket resulterade i att jag bara gått och drällt hela dagen. Jag hade lätt hunnit göra några av grejerna men i stället har jag pulat lite här och lite där, Och nu är det inte lönt att dra igång något så nu hamnade jag framför datorn i stället.
För sån är jag och jag tror (och hoppas) att jag inte är den enda som är funtad så här......

1 kommentar:

  1. Skönt att kunna sova ut ordentligt... men samtidigt trist när den börjar "nalla på" dagstiden...
    Kram J

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...