Alla vi som gillar Maria

lördag 25 oktober 2014

Bättre sent än aldrig

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för utebliven fredagsfräckis igår.
Till mitt försvar vill jag säga att jag publicerade den på Instagram OCH Facebook men jag är väl medveten om att ni alla inte finns där.
Anledningen till att den inte blev publicerad här är att jag helt enkelt inte hade tid eftersom jag hade oerhört viktiga saker att stå i igår.
Som till exempel att fika och prata bort några timmar med en god vän innan jag åkte till jobbet.
I dag ska jag prata bort ännu fler timmar med goda vänner och såklart ska vi även dricka kopiösa mängder vin fika. Hela kvällen ska vi fika. En bra bit in på natten oxå kanske.

Men allra allra först ska ni få den där fräckisen då!!


Med den vill jag önska er alla en underbar helg!!

2 kommentarer:

  1. Jag läste den och skrattade på de andra ställena. Sorglig samtidigt!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...