Alla vi som gillar Maria

fredag 15 augusti 2014

Nu är det fredagsmyyyyyyys....... och det kan va det sista jag gör......

Efter en oerhört hektisk eftermiddag på jobbet känns det som om jag skulle behöva vara ledig några dagar.
Tyvärr är jag inte det.
Jag är bara ledig tills på onsdag.
Alltså fyra dagar.
Ni som hängt här inne ett tag kommer kanske ihåg att några är sju.
Ni som inte hängt här ett tag kan läsa varför några är sju om ni trycker HÄR.
Såklart får även ni som hängt här ett tag men som inte minns varför några är sju oxå trycka på ovanstående länk.
För övrigt var jag och hämtade pizzor till mig och barnen efter jobbet.
Att laga kvällsmat fanns inte på kartan.
- Tjena!!! Det var länge sen!! sa pizzakillen när jag kom in.
Tydligen har jag inte varit så onyttig på sistone som jag tror.
Nu ska jag dricka vin.

1 kommentar:

  1. Drick vin så du orkar med ditt "ensammamammaliv" :) Mysigt att köpa hem pizza!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...