Alla vi som gillar Maria

måndag 14 april 2014

Moment 22

I går sa jag en sak som var sann just då men som inte är sann i det stora hela.
Hela kvällen låg mitt uttalande som en klump i magen.
Klumpen är kvar på samma ställe i dag.
Jag vill inte ta tillbaka vad jag sa.
Det var som sagt sant just då och jag vill inte släta över mina ord.
Men jag vill heller inte att mina ord ska bli en stor sak.
För även om jag menade vad jag sa så menade jag det inte som jag sa det.
Åhhhh vad det är jobbigt ibland......

1 kommentar:

  1. Det där känns igen! Hoppas det löser sig på ett sätt som gör att det känns bättre!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...