Alla vi som gillar Maria

tisdag 14 januari 2014

Operation klädkammare

Ni kanske minns att jag under 2014 ska ha operation rensning i hela huset? 
Varenda rum, garderob, skåp och förråd ska tömmas på sitt innehåll och endast det som används eller kommer att användas inom den snaraste framtiden får komma tillbaka. 
Idag har jag börjat. I min "hänggarderob" som såg ut såhär innan den tömdes.



Nu har jag hängt tillbaka allt som jag VET att jag vill behålla och som jag kommer att använda.



Och här har jag hängt allt som jag eventuellt ska göra mig av med.


Inte så jättemycket men jag har som sagt svårt för att göra mig av med saker så detta är ett stort steg för mig. För att jag nu verkligen ska ta beslut om klädernas öde och för att mannen kommer att bli galen på klädställningen om den står där för länge så har jag bestämt att jag inte får använda några av kläderna jag hängt tillbaka i garderoben förrän ställningen är tom och tillbakaställd i förrådet. 
Nästa projekt blir tröjlådan. Förlåt lådorna......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...