Alla vi som gillar Maria

måndag 13 januari 2014

Jag har kommit av mig

Jag kan inte ta mig för att göra något idag.
Eller det var inte riktigt sant för jag var faktiskt ute och sprang i morse men sen har det liksom inte blivit mer.
Jag har tittat på inte mindre än TRE avsnitt av "min" nya serie - Orange is the new black - för att jag inte blir färdig till att ta tag i något vettigt. Och inte var där med nån snygg kille i den serien inte. Kanske ska jag ge Kevin Spacey och House of Cards en chans i alla fall fast att risken att han kommer att få mig tonårsförälskad är försvinnande liten. Tack Fru Venus för tipset om jag inte redan sagt det.
Jag har dragit ut varenda låda i garderoben med tanke att sortera ut lite kläder men jag hittar liksom inte lusten. Eller rättare sagt - jag hittar inte något jag vill sortera ut.
Jag har gått in i skafferiet etthundraelva gånger med att tanke att ställa i ordning lite på hyllorna men det har slutat med att jag stått och mumsat choklad varenda gång så nu kan jag inte gå in där fler gånger. Eller det kan jag väl - där är mycket choklad kvar men ni fattar vad jag menar.....

Vilken tur att jag snart ska köra till jobbet där jag vet vad jag ska ta mig för. Nämligen titta på snygga killar och äta skumtomtar......

1 kommentar:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...