Alla vi som gillar Maria

måndag 30 december 2013

Punkt nummer 7 - check

För lite mer än ett år sedan skrev jag den här listan (◄länk) och nu kan jag gladeligen (?) meddela att jag kan bocka av en punkt på de där 10 sakerna jag vill göra innan jag dör. 
Om det inte hade varit så att jag har värsta flimret och ligger utslagen i soffan hade ni kunnat få bildbevis idag. Nu får ni vänta. Kanske till i morgon. Kanske till nästa år.

Om det är så att ni får vänta till nästa år så vill jag passa på att önska alla mina läsare en fantastisk nyårsafton och riktigt GOTT NYTT ÅR!! Tack för att ni hänger här inne fast det är glest mellan inläggen ibland. Tack för alla värmande, roliga och omtänksamma kommentarer ni lämnar efter er. Tack för att ni vill ta del av min vardag och tack för att ni delar mer er av er egen. 
Jag ska verkligen göra mitt bästa för att skriva oftare nästa år. 
För att jag vill det. 
Ingenting annat. 

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig och de dina! Tack för året som gått, allt roligt och oroligt vi fått ta del av. Kram!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År önskar jag dig också.
    Nästa år skippar "vi" flimmer tycker jag, verkar inte roligt alls.
    Kram och tack för din blogg, jag läser allt men, as you know, kommenterar sällan eftersom det är så pilligt att skriva på telefonen. Min blogglista har blivit min sänglektyr numera.

    SvaraRadera
  3. Bulgaris Octo Finissimo S förblir otroligt tunn men kommer nu helt insvept i rostfritt stål, med en skruvbar krona och 100 meter vattenmotstånd - eftersom Bulgari förstod att detta replika klockor var vad målgruppen förväntade sig. Breitling har lanserat en lätt, mycket exakt SuperQuartz-klocka som ska bäras av de idrottare som ännu inte har ett partnerskap rolex kopior med Richard Mille (och annars inte har råd med en lätt schweizisk klocka med en sexsiffrig klockor kopior prislapp). Dessutom, igen, med att förlora sin förståelse för populär efterfrågan, styr Breitling sig bort från allt-polerat-glänsande-allt rolex klocka kopia med den tysta lanseringen av ett alternerande färdigt armband för sina dressier. Om fake rolex varumärken som förändras dyrt utvecklade och nyligen introducerade artiklar i sin portfölj är rolex replica sällsynta, är det verkligen exotiskt att göra det för att rolex kopia de spårar utvecklingen i slutkundsmak. Gérald Genta markerar sin återkomst utan Bulgari-märkning på urtavlorna - båda är en populär replika klockor begäran för många.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...