Alla vi som gillar Maria

tisdag 15 oktober 2013

Så många ord, så lite tid

Men eftersom en bild säger mer än tusen ord så slänger jag helt enkelt några av de bilder som jag la på Facebook igår och så kan ni ju själva lägga till de minst 19 000 ord jag hade tänkt skriva om vår Londonresa.

Någonstans i Hyde Park





Det där hjulet var ganska tungt faktiskt.....



Please David, stay with me!!!!

137 meter över London


Tjoho!! Vi är i London!!



I efterhand har jag förstått att det inte är OK att dricka amerikansk öl i London. Jag ber om ursäkt i förhand om någon tar illa vid sig av fotot.

♫♪ Jag har aldrig vatt på snusen...♫♪


Har man druckit lite för många öl kan det vara bra att ha en stolpe att hålla sig i

I brist på blåa dörrar i Notting Hill fick det bli kort på en rosa istället

Man är inte snyggare än man gör sig!


Ljung guidar i Chinatown

Såklart åt vissa av oss kycklingfötter till lunch
Snyggast på tunnelbanan. Ja kanske tillochmed i hela London.


2 kommentarer:

  1. Haha va lustigt. Innan jag såg bildtexten så var min spontana tanke - Varför dricker dom amerikansk öl när dom är i England? :)
    Visst är London en fantastisk stad. Jag älskar iofs allt som har med England att göra.
    Verkar iaf som att ni har haft en härlig trip!

    SvaraRadera
  2. Verkar som ni hade det riktigt bra på er resa. Jag älskar London! Önskar bara att jag kunde åka dit oftare!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...