Alla vi som gillar Maria

måndag 23 september 2013

Officepaket, studiedag och bråkande barn

Idag vill jag dissa mitt Officepaket som helt plötsligt bestämt sig för att krångla. När jag går in på "Dokument" och ska öppna något begåvat jag skrivit ser alla Officedokument ut som orangea papper istället för ett papper med ett "W" på. Datorn påstår att jag inte har något Officepaket men när jag går in via Microsoft Office ser alla papper ut som de ska.
Fy sjutton vad jag är dålig på att förklara!! Jag visar istället!!

Om jag går in via "Dokument" ser det ut såhär:



Hrrm, ja just här hade jag kanske inte skrivit något väldigt begåvat.......

Och om jag går in via Office ser det ut såhär:



Den som förstår vad som hänt får gärna berätta hur jag ska fixa till det!

Sen vill jag hissa studiedagar och att mina barn har just en sådan idag! Eftersom jag jobbat hela helgen har jag inte sett så mycket av min lilla familj och därför passar det ju ypperligt att jag kan spendera dagen med dem i dag istället. Att de sen verkar tycka att studiedagar är till för att bråka med sina syskon och driva sin stackars mamma till vansinne kan vi ju prata om en annan gång......

1 kommentar:

  1. Hoppas du fått ordning på dina dokument för tyvärr kan jag inte hjälpa dig, har en fruktdator själv och använder överhuvudtaget inte Office. Krånglande datorer... tvi vale vilket energislukande elände det är innan man får ordning, för ordning det får man ju alltid. På nåt vis.
    Go helg!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...