Alla vi som gillar Maria

fredag 3 augusti 2012

Marias söta fredagsfräckis

Igår kväll hjälptes vi åt med förenade krafter att samla ihop skurkar burkar att skjuta på när vi leker rollspel nästa gång.

Gissa vilken burk som är min??


Som jag sagt innan är ju min syster och hennes familj på besök och hennes små charmtroll säger de mest bedårande saker. Dagens fräckis skulle kunna vara ett samtal jag snappat upp från dem......




Pär och Lisa var ute och lekte. Pär blev kissnödig och ställde sig för att kissa. 

Lisa tittade med stora ögon och sa:

- Kissar du genom en slang?

Pelle himlar lite med ögonen och svarar:

- Ja, man kan kissa med vad som helst nuförtiden. Min mamma kissar till exempel genom en gammal pälsmössa...


Ha det bäst!

9 kommentarer:

  1. Fniss,fniss! Både gullig och rolig. Trevlig helg//M

    SvaraRadera
  2. Det var en söt fredagsfräckis :)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Å jag fick mersmak på att skjuta under min resa....jag vill också ha ett skjut!! Eller flera. :P

    SvaraRadera
  4. Nämen... hahaha Så söt!!

    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Jag tror Pepsiburken är din burk! Och det kommer mera, från min resa alltså. Portionerar ut lite då och då!

    SvaraRadera
  6. Hahahaha! =) Dessa underbara fredagsfräckisar! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...