Alla vi som gillar Maria

lördag 14 september 2013

Jag tror att jag ska ha sex idag igen.


  1. Jag har fått tillbaka min telefon! Jippi!!!!! fast det var inte lika roligt att se till att allt kom på rätt plats igen. 
  2. Vi har firat våra nyblivna tonåringar idag. Den ene ville ha kladdkaka med grädde, den andra ville ha prinsesstårta. Såklart gjorde vi både och. Jippi!!!!! skrek sockermonstret.
  3. Det är fortfarande varmt ute. Jippi!!!! hojtade fryskycklingen inom mig.
  4. Jag har hela dagen trott att det varit söndag idag men det är bara lördag. Jippi!!!! ännu mer socker skrek sockermonstret.
  5. Eftersom det är lördag idag är det söndag imorgon och jag är ledig hela dagen. Jippi!!!!! då kan du gå på långpromenad vrålar samvetet.
  6. Jag trodde för ett ögonblick att jag hade vunnit en del pengar på V75 idag. Jippi!!!!! tjoade jag för en stund innan jag insåg att jag tittat fel.......

1 kommentar:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...