Alla vi som gillar Maria

lördag 31 augusti 2013

Åh vad jag gillar mig själv när jag är så produktiv!!

Idag har jag fått undan massa småsaker som legat och pockat på uppmärksamhet hur länge som helst. Jag har:

  • satt in alla foton som jag och Joakim tog i Prag för lite drygt 18 månader sen i album
  • sorterat en hel låda med viktiga papper och fått in dem under rätt flik i respektive pärm. Såklart passade jag på att städa skrivbordet i samma veva
  • ramat in teckningen på den fantastiskt vackra ängeln jag fick av en arbetskamrat när pappa dog
  • fyllt tre flyttkartonger med saker som jag förhoppningsvis får sålt på morgondagens loppis
Utöver det har jag faktiskt även hunnit träna OCH gått på skogspromenad med Alice. Mer om det kan ni läsa här.

Så nu tänkte jag faktiskt hålla kväll. 

1 kommentar:

  1. Det är skönt med sådana dagar när gamla saker blir gjorda. Hoppas att det gick bra på loppisen. Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...