Alla vi som gillar Maria

torsdag 4 juli 2013

Jag ♥ listor

Så länge jag kan minnas har jag varit en typisk listmänniska.
Redan som liten gillade jag listor.
Ju mer detaljerade desto bättre. Fler saker att bocka av ju.
För tillfället har jag massa listor igång.
  • En lista på vilka som kommer på vår kommande 40+40=bröllopsfest
  • En lista på vad som finns kvar att göra inför ovan nämnda fest
  • En lista på vad som finns kvar att handla inför ovan nämnda fest
  • En lista på vad som ska inhandlas på min kommande Ullaredstripp 
  • En lista på vad som ska inhandlas på min kommande Tysklandstripp
  • En lista på vad jag VILL hinna med på min semester
  • En lista på vad jag SKA hinna med på min semester
  • En lista på vad jag MÅSTE hinna med på min semester
  • En lista som jag kan elda upp. Varför kan du läsa om du trycker här.

Och så funderar jag på att göra en lista över mina listor.
Eller det är kanske att ta i??

3 kommentarer:

  1. Listor tar jag till för att få koll. Men urkass på att följa upp dem.. De känns bra att göra just där och då. Sån är jag :)

    SvaraRadera
  2. Listor är jättebra och så sköna att få bocka av! Men en lista över listor kanske är att ta i!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...