Alla vi som gillar Maria

söndag 28 juli 2013

Äpplet faller inte långt från trädet

Ni som har hängt med ett tag vet att jag brinner för återvinning och att värna om vår miljö.
Och då vet ni oxå att min sambo är en ovanligt händig man.
Då förstår ni att det inte är så konstigt att vår dotter frågade om hon fick bygga ett kaninhus av brädstumparna som blev över när poolplanket fick sin rätta längd.

Så här bra blev det:


Huset ska stå i kaninernas rastgård och Tuss flyttade in omgående.

Och så här bra blir poolplanket:


För övrigt var jag på bröllopsfest igår och med mig hem fick jag -  förutom minnet av en mycket trevlig kväll - en ihållande huvudvärk som jag försökt bota hela dagen med hjälp av Pepsi och poolbad. Det har gått sådär måste jag erkänna men jag börjar sakta men säkert känna mig som en människa igen.
Så nu ska jag för första gången på semestern gå ut på en skogspromenad.
Det är ju bara inte klokt att jag varit ledig i två veckor redan och inte en enda promenad har jag hunnit med. Fast jag har ju hunnit med en hel del annat istället......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...