Alla vi som gillar Maria

måndag 11 mars 2013

Sanningens dygn

är här.
De kommande 24 timmarna kommer min närmaste vänner vara ett gäng elektroder och en bandspelare.



Förra gången jag gick med mitt långtidsEKG fick jag fruktansvärd klåda under elektroderna så den här gången blev jag smord med en barriärkräm som förhoppningsvis gör nytta.

Nu ska jag kasta mig i soffan och titta på andra delen av den fruktansvärt spännande serien som började på TV4 igår. Den med Kevin Bacon. The Following hette den väl.
Undrar om det ger utslag på mitt EKG??

11 kommentarer:

  1. Du!! Att titta på den kommer att få alla instrument att gå i taket! Jag som bor ute i skogen gick och kollade alla fönster och dörrar en extra gång! Jag låg och flämtade efter luft ibland, skitbra och så läskig. Hoppas du får bra värden övrig tid av dygnet för nu lär det bli tokigt!

    SvaraRadera
  2. Jag missa den igår! F*n!! Hoppas nu hjärtat sköter sig vännen!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättebra serie det där, jag fastnade fullständigt igår, jag som aldrig följer serier.
    Hoppas det går bra med mätningen!

    SvaraRadera
  4. Värst måste vara natten. Jag hade en sådan grunka som mätte blodtrycket i 24 timmar. Trodde jag skulle bli knäpp på natten. Gick inte att sova. Var 20:e minut gick den igång. Blev det fel upprepades proceduren direkt efter.
    Bäst är det att göra roliga saker så man glömmer det. Du har ju erfarenhet. Hoppas att det blir bra resultat för dig. Att du får ett positivt kvitto.

    SvaraRadera
  5. Bacon höjer iallafall kolesterolvärdet väsentligt. Tror även det gäller blodtrycket. Hoppas allt ser bra ut nu och jag håller tummarna stenhårt.

    SvaraRadera
  6. Förstår mer och mer att det här är en serie som jag måste kolla om den går att se via play!

    SvaraRadera
  7. Asch, nu går det alldeles för många bra serier på teve.Ser Brottet på söndagar så Following missades helt. Går ju att se på play om man har tid iofs. Ha de gott, kram Milla

    SvaraRadera
  8. Fy sjutton vad jobbigt det ser ut.Förstår om soffan är din bästa vän just nu. Kram

    SvaraRadera
  9. Jag verkar vara en av få som har missat den serien. För alla pratar om den. Får kanske kolla upp den på play.

    SvaraRadera
  10. Håller tummar och tår för att EKG dygnet visar att hjärtat sköter sig.
    Men vadå? nej den ville jag ju se! Serien är läskig som i gör i brallan läskig? För .då ska inte den här tanten kolla- har livlig fantasi så det räcker här ute på landet i mörkret. :)

    SvaraRadera
  11. Önskar lycka till med EKG och hoppas resultatet nu är bra!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...