Alla vi som gillar Maria

söndag 10 mars 2013

Varför då då??

Barnen älskar honom.

Kvinnor fnittrar förtjust när han lurar dem att pussa honom på munnen istället för på kinden genom att vrida på huvudet i sista stund.

Männen avskyr honom.

Ni förstår nog alla att jag pratar om Sean Banan.

Jag gillar Sean Banan.

Jag gillar hans fyndiga texter, jag gillar hans humor men framför allt gillar jag att han bjuder på sig själv.

Jag tror faktiskt inte att jag hört en enda man säga att han gillar Sean Banan.

Jag har en egen liten teori om det.

Jag tror att de känner sig hotade av honom.

Att de själva aldrig hade vågat bjuda på sig själv som han gör.

Känner du någon man som gillar Sean Banan?

Varför tror du att männen inte gillar honom?

Och framför allt - gillar du Sean Banan??


3 kommentarer:

  1. Jag gillar också Sean Banan just för att han bjuder på sig själv. Gillar även Markoolio. Däremot har jag ingen aning varför män inte tycks gilla honom. Jag ska fråga de män jag har runt mig och får be om att återkomma med resultatet.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Sean Banan är rolig och underhållande, och min man tycker nog ungefär detsamma. Så jag har aldrig tänkt på att män skulle ogilla honom, men det kanske är så. Ska fråga sönerna och svärsonen.:)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag frågat 3 män i skiftande åldrar och ingen av dem har något emot Sean Banan. Det här är med 95% signifikans ;-).

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...