Alla vi som gillar Maria

fredag 8 februari 2013

Återigen är fredag=fräckis


Kajsa ville göra en 69:a med sin nye pojkvän Orvar.
Han var oerfaren men sa OK.
När dom lagt sig tillrätta råkade Kajsa fisa varpå hon började fnissa.
När hon slutat fnittra la de sig tillrätta igen men det bar sig inte bättre än att Kajsa fes igen.
Orvar reste på sig och tog på sig kläderna.
- Vad är det? undrade Kajsa.
Orvar svarar: Jag tänker då inte ligga där och lukta på 67 till!!

Ni glömmer väl inte att uppdatera er blogglista med min andra blogg som jag är i full gång med igen. Där kan du följa min resa tillbaka till ett aktiv liv och tillbaka till mitt gamla jag. Min andra blogg hittar du om du trycker HÄR!

Ha den allra bästa fredagen alla fina ♥


2 kommentarer:

  1. Hahaha, usch! Fråga Olle-inspirerad fredagsfräckis? ;)

    SvaraRadera
  2. Stackars Orvar. Den var kul. :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...