Alla vi som gillar Maria

torsdag 23 augusti 2012

Jag vet inte om allt var bättre förr......

Idag har det varit febril aktivitet här hemma för att hinna med allt innan skolbussen kom.

Skolfotografering idag och badrummet ser ut som ett bombat skithus.

Men de kommer att bli snygga på fotot!!

När jag gick i femte klass såg inte vårt badrum ut som ett bombat skithus. Det är jag HELT säker på.




Och nej det är inte smuts på glasögonen. Ja det är ett par glasögon där inne. Under allt håret. Det är en klistermärkesguldhäst. Det måste ju ha varit duktigt irriterande men det minns jag inte det som.......

11 kommentarer:

  1. Det där var väl inte så farligt!
    Du var ju söt ju! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med de där gamla fotona - hoppas du har kvar glasögonen med tanke på att det är så bågarna börjar se ut igen!

    SvaraRadera
  3. Haha en fantastisk bild! Vill minnas att mina låg och mellanstadiekort inte var så där värst tjusiga.

    SvaraRadera
  4. Tycker att det verkar ha varit ganska bra "förr"! Men apropå din kommentar om "skithuset", så vet jag vad jag måste göra idag. Ibland säger man ju att lite skit i hörnen är bättre än ett rent helvete. Fast just idag skulle jag ärligt talat kanske hellre föredragit det sista...

    SvaraRadera
  5. Hahaha!
    Förlåt!
    Men en klistermärkesguldhäst på glasögonen?
    Så jäääkla roligt! Tänk vilka grejer man höll på med...

    Tack för att du bjussar!
    Kram :D

    SvaraRadera
  6. Skolfotodags var INTE min favorit... USCH!

    SvaraRadera
  7. Ja men det var ju så man såg ut på den tiden...du ser ju söt ut!
    Själv envisades jag alltid att ha en t-shirt under "jumpern" för jag frös alltid(redan då). Och lagon till att fotografen knäppte bilden lyckades jag dra i jumpern så t-shirten syntes...till mammas stora fasa.Varje år samma sak.....

    SvaraRadera
  8. Har du linser numera? Var har du då klistermärkena? :)

    SvaraRadera
  9. Sötnos!
    Det är underbart med gamla foton ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag tycker du är jättesöt!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...