Alla vi som gillar Maria

onsdag 29 augusti 2012

Återigen var det

Elin W som var snabbast på att gissa rätt på veckans kändis. En cyberapplåd kommer här ------->

Visst var det Peter Settman som jag sökte.


När han slog igenom med Ronny och Ragge var han mest intresserad av att pöka. I dag sitter han i styrelsen för antimobbningsrörelsen Friends. 
Han spelade ängel i serien En ängels tålamod och har mycket riktigt varit gift två gånger.

Redan när jag vaknade i morse kände jag att detta skulle bli en bra dag. Jag mådde riktigt riktigt bra och det har hållt i sig hela dagen. I dag blev de där pizzabullarna bakade och till stor del uppätna över en trevlig fika nu i eftermiddag.


Så nu blir det en liten kvällspromenad för att kompensera.......

6 kommentarer:

  1. Attans att jag inte var först att gissa idag. Peter settman hade jag tagit lätt som en plätt :)
    Så härligt att du mått bra idag. Hoppas det håller i sig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, missade honom helt och hållet. Skönt att du mår bättre, kram! :-)

    SvaraRadera
  3. Åhh.. Det va längesen jag bakade såna! det måste jag göra igen! Perfa att ha i frysen o ta med sig när man sticker på spontana skogsbesök med ungarna. (Alltså.. jag menar, egentligen; rastar dom i skogen för att man håller på att bli tokig hemma.. Men det kan jag ju inte skriva.. ;))

    Ha det fint, kram!

    SvaraRadera
  4. Pizzabullar, sååå mumsigt

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...