Alla vi som gillar Maria

onsdag 20 juni 2012

Du och jag Chandler - du och jag......

Ni som sett "Vänner" vet att Chandler har väldigt svårt att se normal ut när han blir fotograferad.

Det är inte bara han som har den egenskapen.

Väldigt många foton på mig ser ut såhär:


Eller så var kanske ölen väldigt äcklig??

Fotot är taget 1992 när jag bodde i Fort Lauderdale i Florida.

Om ni undrar varför jag är så blek och de två andra är så bruna så låg jag i halsfluss några dagar innan detta kortet togs. Fast min blekhet var kanske inte det första ni la märke till........

Nästa kort är taget lite senare samma kväll. Efter X antal öl är jag lite bättre kompis med kameran. Jag är fortfarande lika blek dock.....




Jag ligger oxå inne med vad som måste vara en av världshistoriens fulaste baddräkter......


Först att gissa rätt på dagens kändis var Fru Venus - en styck cyberapplåd kommer här ---->

Jag får väl sluta med ledtrådarna snart och bara ha bilden så att det tar mer än 5 minuter att gissa rätt......

9 kommentarer:

  1. Haha jag tycker att det var stiliga bilder. ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Fina bilder. ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha!! Härliga bilder! Jag har varit på semester några gånger i Fort Lauderdale men det finns nog inga bilder på mig därifrån ;)

    SvaraRadera
  4. hahahaha Underbara bilder!! Tack för att du bjuder på dom!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Du bjuder verkligen på dig själv;) Personalrabatt? Jo, det kan man kanske tycka men vi hjälper varandra på icke arbetstid. Kram

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Det där känner jag igen. Att man inte kan se "normal" ut på ett kort! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Blek eller inte. Du har ju i alla fall varit i USA.
    Jag skulle också kunna vara blek...bara jag fick åka till USA.
    Om att åka till USA, är faktiskt en av mina högsta drömmar.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker du är söt på båda bilderna!
    Vad gjorde du i Fort Lauderdale! Au-pair kanske?

    SvaraRadera
  9. :-) Jag tog det på "älska eller hata", INTE min favorit ;-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...