Alla vi som gillar Maria

fredag 2 december 2011

Vi komma, vi komma från pepparkakeland....

Sådärja! Nu har jag varit duktig!

Nu är huset julpyntat efter alla konstens regler inför adventsfikan på söndag. Jag har inte pyntat på barnens rum - det får de göra själv. Och eftersom de alltid kommer överrens kommer det inte att bli några som helst problem med att dela upp tomtarna. De har full koll på vem som hade vilken tomte förra året och vems tur det är att ha just den tomten i år!

Eller det var kanske någon annans barn som var så duktiga?? Strunt samma - det får sambon reda ut när jag är på jobbet.....

Och så har jag bakat bröd:



Och så har jag pimpat pepparkakshus.

Tyckte att det blev så fint så det är värt att vara med i en tävling.


Hos Malla.

Hon har en pepparkakshustävling.

Här är mitt bidrag.




Nu blir det soffan en stund för att pusta ut innan det är dax att ta sig till jobb.

Simma lugnt och glöm inte fredagsmyset!!

6 kommentarer:

  1. love it! superfint ju :D tack för att du var med, den 14:onde kommer jag presentera alla bidrag!

    SvaraRadera
  2. Oj, oj vad duktig du e! O vilket underbart fin hus, klart att du ska va med o tävla.

    Kul att kunna glädja någon på morgonen:)

    SvaraRadera
  3. Så fint! Vad duktig du är! Lycka till i tävlingen.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...