Alla vi som gillar Maria

fredag 2 december 2011

Den där Freud är en av mina bästa vänner....

Nu är det ju bra länge sen jag släppte ut en groda men ikväll var det återigen dags för en freudiansk felsägning.

Ett ungt par var och handlade ikväll. Tjejen såg väl inte mycket ut för världen men hennes kille.....

Som så många andra ungdomar handlade de var för sig och tjejen var först. Hon köpte cigaretter och jag bad att få se hennes leg. Killen flinade lite när hon fumlade upp sitt körkort.

När det var killens tur visade det sig att även han skulle köpa cigaretter och det är nu den där Freud får med i ord i laget när jag kläcker ur mig:

Jag får väl ta på dig med så du blir nöjd!

Han fattade dock inte vad jag menade och halade upp sitt körkort.....

5 kommentarer:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...